OKOLICE
Nixon Town to warowna osada, zbudowana na gruzach wschodniej części miasta Springfield, położonego przy drodze nr 44, pomiędzy St. Louis a ruinami Oklahoma City.
Niewielka osada zbudowana została na gruzach starej części miasta, charakteryzującej się zabudową ceglaną, dwupiętrową. Zniszczenia spowodowane głównie bronią konwencjonalną oraz w wyniku działalności żywiołów. Charakter geograficzny okolicy: okolice o luźnej zabudowie, blisko terenów rolniczych, duża lesistość. Skażenie radiacyjne w normie. Wysoki poziom skażenia biologicznego.
Mieścina założona została na bazie utworzonej przez Gwardię Narodową enklawy, dla mieszkańców ewakuowanych z terenów sąsiadujących z rejonami ataków bronią biologiczną. Niewielka część uchodźców postanowiła pozostać na miejscu, organizując umocnioną osadę. Pozostawieni sami sobie, mieszkańcy organizują prymitywne struktury władzy i służb publicznych. Miasteczko przez dekady zmagało się z atakami degeneratów, mutków oraz z klęskami głodu. Do budowy murów posłużył okoliczny budulec, przede wszystkim cegły, oraz blacha i drewno. W granicach umocnień pozostała znaczna część przedwojennych budynków, resztę postawiono od podstaw.
Kwatery mieszkańców znajdują się w kilku, nieźle zachowanych kamienicach.
Plan osady ( Kliknij aby powiększyć ):
Charakterystyczne budynki:
- Ratusz – przedwojenny budynek administracyjny – siedziba władz.
- Magazyn, dom dla sierot – Stary, dwupiętrowy kompleks handlowy.
- Strażnica – Dawny posterunek policji.
- Bar – Nieźle zachowany przedwojenny bar „Rock Generation”. Chwilowo opuszczony.
Władza:
Trójca – Trzech najstarszych mieszkańców osady:
- Marylin Jones
- Jeff Cormic
- Martha Lee
Ludność:
Około 80 osób.
Ludzie:
Gomez – dowódca straży. Weteran walk na froncie północnym.
Mia – Zarządca magazynu
Carl – Miejscowy traper.
Gogh Junior – Chłopczyk z domu dla sierot. Przewodnik po osadzie.
Sylvia Flower – Opiekunka Domu dla sierot.
Cadillac – Syn zmarłego mechanika. Opiekun garażu
Natasza - Handlarka
Zasoby:
- Żywność (zboże, mięso)
- Futra
- Drewno
Ekonomia:
- Łowiectwo – Polowanie w okolicznych ruinach i na pustkowiach
- Farmerstwo – Kilka położonych poza miastem farm
- Wycinka drzew – okoliczne lasy
- Handel – Bliskość ważnej drogi. Dostosowanie do przyjęcia karawan kupieckich.
Potrzeby:
- Paliwo
- Amunicja
- Lekarstwa
Problemy:
- Brak fachowców
- Niedobory ważnych zasobów
- Niebezpieczna okolica ( Łowcy niewolników, degeneraci, mutki. dzika zwierzyna )
- Zbyt mało terenów uprawnych
- Bliskość terenów skażonych
Kilka ciekawostek :
- Inspiracją dla nazwy miasta jest ocalały pomnik prezydenta Nixona.
- Okolica znana jest szerzej jako Rat Nest – ze względu na olbrzymią plagę gryzoni oraz bliskość Sharash
- Położona niedaleko niewielka rzeka, w początkowym biegu skażona jest w niewielkim stopniu i nie wymaga skomplikowanych procesów oczyszczania, aby nadawała się do celów uprawnych.
Historia alternatywna:
Nixon Town zostało zaatakowane przez Mutki z oddziałów Borgo. Zobacz co zostało z osady:
Zniszczone Nixon Town
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz