01.07.2010

Nixon Town

Od autora: Tekst ten nie rozkłada Nixon Town na czynniki pierwsze, ukazując tajemnice osady. Jest raczej zbitkiem informacji, o których może dowiedzieć się wyjątkowo dociekliwy podróżnik, chcący w przyszłości odwiedzić tę osadę. Powodem jest wykorzystanie miejsca na potrzeby mojej sesji.
OKOLICE

Nixon Town to warowna osada, zbudowana na gruzach wschodniej części miasta Springfield, położonego przy drodze nr 44, pomiędzy St. Louis a ruinami Oklahoma City.



Niewielka osada zbudowana została na gruzach starej części miasta, charakteryzującej się zabudową ceglaną, dwupiętrową. Zniszczenia spowodowane głównie bronią konwencjonalną oraz w wyniku działalności żywiołów. Charakter geograficzny okolicy: okolice o luźnej zabudowie, blisko terenów rolniczych, duża lesistość. Skażenie radiacyjne w normie. Wysoki poziom skażenia biologicznego.

NIXON TOWN



Mieścina założona została na bazie utworzonej przez Gwardię Narodową enklawy, dla mieszkańców ewakuowanych z terenów sąsiadujących z rejonami ataków bronią biologiczną. Niewielka część uchodźców postanowiła pozostać na miejscu, organizując umocnioną osadę. Pozostawieni sami sobie, mieszkańcy organizują prymitywne struktury władzy i służb publicznych. Miasteczko przez dekady zmagało się z atakami degeneratów, mutków oraz z klęskami głodu. Do budowy murów posłużył okoliczny budulec, przede wszystkim cegły, oraz blacha i drewno. W granicach umocnień pozostała znaczna część przedwojennych budynków, resztę postawiono od podstaw.

Kwatery mieszkańców znajdują się w kilku, nieźle zachowanych kamienicach.

Plan osady ( Kliknij aby powiększyć ):




Charakterystyczne budynki:


- Ratusz – przedwojenny budynek administracyjny – siedziba władz.
- Magazyn, dom dla sierot – Stary, dwupiętrowy kompleks handlowy.
- Strażnica – Dawny posterunek policji.
- Bar – Nieźle zachowany przedwojenny bar „Rock Generation”. Chwilowo opuszczony.

Władza:

Trójca – Trzech najstarszych mieszkańców osady:
- Marylin Jones
- Jeff Cormic
- Martha Lee

Ludność:

Około 80 osób.

Ludzie:


Gomez – dowódca straży. Weteran walk na froncie północnym.
Mia – Zarządca magazynu
Carl – Miejscowy traper.
Gogh Junior – Chłopczyk z domu dla sierot. Przewodnik po osadzie.
Sylvia Flower – Opiekunka Domu dla sierot.
Cadillac – Syn zmarłego mechanika. Opiekun garażu
Natasza - Handlarka

Zasoby:

- Żywność (zboże, mięso)
- Futra
- Drewno

Ekonomia:

- Łowiectwo – Polowanie w okolicznych ruinach i na pustkowiach
- Farmerstwo – Kilka położonych poza miastem farm
- Wycinka drzew – okoliczne lasy
- Handel – Bliskość ważnej drogi. Dostosowanie do przyjęcia karawan kupieckich.

Potrzeby:


- Paliwo
- Amunicja
- Lekarstwa

Problemy:


- Brak fachowców
- Niedobory ważnych zasobów
- Niebezpieczna okolica ( Łowcy niewolników, degeneraci, mutki. dzika zwierzyna )
- Zbyt mało terenów uprawnych
- Bliskość terenów skażonych

Kilka ciekawostek :


- Inspiracją dla nazwy miasta jest ocalały pomnik prezydenta Nixona.

- Okolica znana jest szerzej jako Rat Nest – ze względu na olbrzymią plagę gryzoni oraz bliskość Sharash

- Położona niedaleko niewielka rzeka, w początkowym biegu skażona jest w niewielkim stopniu i nie wymaga skomplikowanych procesów oczyszczania, aby nadawała się do celów uprawnych.

Historia alternatywna:

Nixon Town zostało zaatakowane przez Mutki z oddziałów Borgo. Zobacz co zostało z osady:

Zniszczone Nixon Town

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz