07.06.2010

Zmutowana Biedronka - Bestiariusz


Witam! Szukasz czegoś oryginalnego? Mam coś, specjalnie dla naszych najbardziej wybrednych klientów. Handlujący ze mną Czerwonoskórzy łapią je w okolicy jednej z elektrowni atomowych. Której? Nie wiem, i nawet nie chcę. I tak tylko Ludzie Pustyni mogą tamtędy podróżować, bez strachu, że promieniowanie usmaży ich do cna. Mają chyba jakieś ścieżki. Wracając do naszego „Towaru”. To najprawdziwsza na świecie Zmutowana Biedronka. Jeszcze młoda, ale rośnie dość szybko. Trzymamy je za plastikowymi szybami, bo to cholerstwo pluje kwasem. Nie mam pojęcia, na czym one tak wyrosły, ale przestały być tymi owadami, które możesz bezkarnie rozdeptywać. Jak podrośnie, będzie miało około metra wysokości i będzie ważyło dobre 15 kilo. Żywi się owadami i małymi gryzoniami. Możesz spotkać na pustkowiu już dorosłe osobniki, ale one nie dają się oswoić. Na szczęście nie są zbytnio agresywne, ani szczególnie szybkie, więc dasz radę im uciec. To jak, bierzesz? Niedługo podrosną, i będziemy musieli je zatłuc. Cena: 60 gambli. Oryginalnego towarzysza podróży dostajesz gratis. Dobra chłopaki. Łapcie do skrzynki tę młodszą, a drugą ubijcie, bo za bardzo urosła…


Jako że zawsze troszczę się o swoich klientów, dam ci parę rad. Nie próbuj jej oswoić bez maski na twarzy i gumowego płaszcza. Tak, dla bezpieczeństwa. Kilka dni, i możesz być spokojny. Młode oswajają się łatwo. Trochę trudniej przyjdzie ci nauczyć ją pożytecznych komend, ale jak trochę popracujesz będziesz miał swój prywatny mini- czołg. Ma solidny, chitynowy pancerz. Wyrosła na promieniowaniu, ale póki co, sama nie świeci w ciemności, więc spokojnie. Od czasu do czasu w ramach wydalania wali pod siebie kałużą radioaktywnej substancji. Więc pozwól jej na intymność i nie zbliżaj się do tego, co z niej wyjdzie. Jak umrze, dość szybko zaczyna się rozkładać. Wtedy uwalnia cały promieniotwórczy syf, jaki ma w sobie. Pospiesz się więc z pogrzebem i nie odwiedzaj miejsca pochówku. Pluje kwasem z przewodu pokarmowego. Jak się wkurzy, wypuszcza dziwną brązową substancją, która paruje i działa dusząco. Od biedy, możesz owada użyć jako osłony przed ostrzałem. I od razu uprzedzam - Zmutowane Biedronki nie latają. A teraz zastanów się nad imieniem dla swojego nowego podopiecznego.


Informacje dla Treserów Bestii (wg wzoru z dodatku „Bohater do kwadratu”):


Oswajanie i Tresura: Łatwy test Oswajania, Trudny test Tresury.

Możliwe komendy: Walcz, Broń, Przodem, Leżeć, Do mnie, Ukryj się, Dystans

Cena: 60 gambli (Znikoma dostępność – konieczne młode osobniki)



Zmutowana Biedronka jako przeciwnik:


REGUŁY:


Agresja: 10


Pierwsze spotkanie: bez testu


Ruch: 1m/segment


Trafienie: Za ruch + 10%


Słaby punkt: Brak


Zręczność: 8

Percepcja: 7

Spryt: 6


Akcje:


Akcja za 1 sukces: Uderzenie odnóżem( Draśnięcie)


Akcja za 2 sukcesy: Ugryzienie (Rana lekka)

Akcja za 2 sukcesy: Kałuża hemolimfy ( Owad wypuszcza dozę trującej substancji, która w kontakcie z powietrzem paruje, podrażniając drogi oddechowe przeciwnika. Pole rażenia 3m. Trudny test Budowy. Nie zdanie powoduje trudności z oddychaniem i karę do wszystkich testów + 30%) Owad może użyć tylko raz podczas walki.


Akcja za 3 sukcesy: Oplucie kwasem ( Rana ciężka – lokacja nieopancerzona, lub redukcja pancerza na trafionej lokacji o 1; zasięg 3m) Owad może plunąć kwasem maksymalnie 4 razy.


Tryb Berserkera: Nie


Wytrzymałość: 2 rany ciężkie

Redukcja ran: 1 w dół

Pancerz: wszystkie lokacje – redukcja 1


Ucieczka: 1 rana ciężka, 1 lekka


Kondycja: 15


Manewry: Pełna obrona



Z dedykacją dla Ducha, za inspirujące rozmowy na Neuroshimowym forum na Grono.net


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz