24.03.2011

Barowe Opowieści #11

Szukajcie wolnych miejsc i siadajcie. Na tablicy nad barem macie dzisiejszą ofertę. Przygrzewa dziś, co nie? Na kolejne chłodniejsze dni przyjdzie nam pewnie czekać wiele miesięcy. Z tego powodu zainwestowałem w urządzenie, które z pewnością przypadnie wam do gustu. Oto przed wami najprawdziwsza, jedyna i niezastąpiona kostkarka, czyli takie ustrojstwo, które zamieni cenną wodę w jeszcze cenniejsze kawałki zimnego i rozpływającego się w ustach lodu. Wersja turystyczna, mało wydajna, ale za to mój stary agregat prądotwórczy nie musi pracować na wysokich obrotach. Wydałem na to cudo naprawdę sporo gambli i mam zamiar wkrótce je dopancerzyć, na wypadek gdyby któryś ze świrów ubzdurał sobie, że to wysłannik molocha. Strzeżonego Pan Bóg strzeże, ale nic Mu lepiej w tym nie pomoże niż solidna stalowa blacha - tak gadali zawsze znajomi z oddziałów pancernych, a ja zwykłem słuchać dobrych rad. Tak więc zapraszam na drinki z kostkami lodu - drogie bo drogie, ale nie często zdarzy wam się pić takie cuda. Nie zdziwcie się, jeśli o mojej kukurydziance z lodem będzie głośno w samym Nowym Jorku!

Wracamy do dość często poruszanego przeze mnie tematu, czyli sławetnej historii Nixon Town. Dorwałem się do pamiętnika jednego z ocalałych mieszkańców. Zrobiłem to, ponieważ już wtedy nie miałem pojęcia co dzieje się w osadzie. Zmiażdżona noga sprawiła że dla ekipy byłem już bezużyteczny i musiałem zabrać się ze współziomkami do Teksasu. Pozwólcie że przeczytam wam fragment, dotyczący pierwszych dni po ataku.

Link: Opowiadania - Pamiętnik mieszkańca NT


Będąc już w rodzinnych stronach, zacząłem drążyć temat ataku Borgo i udało mi się dorwać do dokumentów, dzięki którym lepiej poznałem odmieńców uciekających później w kierunku Springfield. Oto przykład jednego z nich, zwanego roboczo Szturmanem. Przypatrzcie się dokładnie, na wypadek gdyby coś podobnego miało wam kiedyś stanąć na drodze.

Link: Inne materiały - Bestiariusz - Szturman


Czas teraz na kolejną część graficznych wypocin Bartosha, czyli nowa odsłona komiksu Neurokonfrontacje. Zapraszam do zapoznania się z siódmym odcinkiem pt. " Mechanik"

Link: Neurokonfrontacja - Odcinek 7 - Mechanik


Przypomnę wam teraz historię kolesia, o którym miałem już okazję mówić. Gościu pochodzi z Miami i ma nierówno pod sufitem. Serio! Niech to będzie dla was przestroga, bo ten palant gorliwie wierzy w możliwość zaszczepienia komunizmu w Zasranych Stanach. Gość uwziął się podobno na Federację, ale jeśli skieruje swoje patrzałki na Teksas, możecie być pewni że osobiści odstrzelę mu jego latynoską dupę.

Link: Postacie – Jose "Kirov" Taranto


Do przyszłego!

2 komentarze:

  1. Trafiłem na stronę i jestem pod olbrzymim wrażeniem. Materiały i materiały, a wszystko do kochanej NS. Dodaję bloga do obserwowanych w Googlu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń