11.06.2021

Quiet Year: Coke District - Kronika tekstowej rozgrywki.

 

Druga kampania melanżu gry Indie “QuietYear” oraz Neuroshimy.


Zachęcony ogromem frajdy, jaką przyniosła moja pierwsza tekstowa kampania przez komunikator Messenger, postanowiłem podobną zabawę zaproponować znajomej  RPG-owej ekipie. Tym razem miałem grać z ludźmi otrzaskanymi w kostkowych opowiastkach, toteż postanowiłem zrezygnować z formy narzucania miejsca gry i wstępnej historii, na rzecz efektu burzy mózgów ekipy. Każdy z pięciu uczestników gry dodawał jej kolejny element do pakietu startowego. 


Wyszło bosko. 

 

                 Link obrazu: http://californiaoneway.com/wp-content/uploads/2016/04/apes2.jpg


Finalnie przyszło im wcielić się w rolę świeżej, jeszcze nie scementowanej społeczności, wykorzystującej sprzyjające warunki do rozwoju i umocnienia się w bogatej dzielnicy zrujnowanego San Francisco. Problemów było co nie miara, brakowało elementarnych zasobów, jedności i pomysłu na dalszy rozwój. Poszczególne frakcje i grupy docierały się powoli, tworząc dopiero podwaliny pod przyszłą współpracę. Żywiołowa kreatywność graczy dodała temu miejscu ogromnego kolorytu. Nagle pojawił się Moloch i Posterunek, fabryka narkotyków, zdrada w społeczności i atak motogangu, a wraz z nim zagłada męskiej części pewnego szacownego rodu. Cień przeszłości padł na osadę, chociaż pomysłowość i zaangażowanie w radzeniu sobie z przeciwnościami losu sugerowały szczęśliwe zakończenie. 

A jednak finalnie duża część mieszkańców postanowiła migrować, nie godząc się na nowe warunki życia, a osadą wstrząsnęły eksplozje…


Zaintrygowani? Zapraszam do lektury.


Link do dokumentu poniżej. 

Link: Kronika Quiet Year/Ns: Coke District


Dla wygody można go również pobrać w formacie PDF.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz