30.10.2010

[Raport z sesji] Nixon Town - Ucieczka


Bohaterowie:

Jack Maverick (Moja skromna osoba) – Kowboj z Teksasu

John Aghaton (Paweł) – Stróż prawa z NJ

Vincent Billow (Grzegorz) – Mafiozo z NJ

Kurt Tramp (Przemek) – Tropiciel z nieznanej osady

Jedyną siłą rządzących jest mądrość oraz podporządkowani ludzi gotowi bronić ich życia. Jeśli polityk nie grzeszy mądrością, a podporządkowani ludzie w jego życiu nie widzą największej wartości, wtedy zmuszony jest działać, podstępem i knowaniami modelując rzeczywistość

Oskarżenie

Drużyna została zmuszona do pozostania przez kilka dni w kwaterach dla karawan. Karmieni dobrze, mieli czas na wylizanie ran i odpoczynek. Z górnego piętra mieli dobry widok na plac, gdzie mogli zauważyć, jak przedstawiciel władz, Jeff Cormick, w towarzystwie obstawy pod dowództwem Gomeza, odjeżdża ciężarówką na której wymalowano logo Łowców Niewolników. Nieobecność przychylnego drużynie Gomeza wykorzystał jego zastępca, Ian Homested, który pod eskortą wyprowadził graczy do ratusza, gdzie oskarżył ją przed członkinią Trójcy, Marthą Lee, o napaść na funkcjonariusza, agresywne zachowanie i groźby. Choć zarzut był po części uzasadniony, to jednak sposób przedstawienia go był dla oskarżonych nadzwyczaj niekorzystny. Martha Lee wysłuchała obydwu stron, jednak nie dała wiary zapewnieniom zastępcy i zasądziła łagodny wymiar kary w postaci grzywny, którą bohaterowie mogą zapłacić lub odrobić podczas pracy przy odbudowie północnych umocnień. Podczas drugiego dnia pracy mogli z wysokości prowizorycznych murów obserwować powrót delegacji oraz uroczystą przemową Cormicka do zebranych na placu mieszkańców. Miasto podpisało porozumienie z Łowcami Niewolników. W zamian za wstrzymanie oblężenia i ochronę, osada ma dostarczać określonej ilości zapasów oraz rekrutów. Aby uczcić fakt, że miasto jest bezpieczne, Cormick ogłosił wielki festyn, na który zaproszeni są wszyscy mieszkańcy. Gracze zauważają, że za plecami mówcy stoi kobieta, której tatuaże jasno świadczą o przynależności do Łowców Niewolników. Przygotowania do zabawy trwają, gdy na polecenie Gomeza gracze wracają do swoich kwater. Dowódca straży jest wściekły na postępowanie swojego zastępcy, który jednak jest nietykalny, gdyż jest wtyczką Cormicka w straży osady. Wśród wielu poruszanych wątków Gomez napomknął o uwolnieniu z Bazy Najemników Bernarda Zotta ora jego podwładnych. Gracze poparli plan, który wyłożył Weteran i zgłosili chęć pomocy. Akcję zaplanowano na wieczór, zaraz po festynie. Tymczasem gracze mają odpocząć i nieco się zabawić, potem czeka ich umówione spotkanie z handlarką.

Zabawa

Dzień miał się ku końcowi, gdy na głównym placu zebrali się wszyscy mieszkańcy bawiąc się, tańcząc i pijąc. Ze starego odtwarzacza leci przedwojenna muzyka. Stoiska oferują pieczone warzywa i szczurze szaszłyki. Gracze postanowili wykorzystać otrzymane od Gomeza żetony na udział w konkurencjach, za które można wygrać ciekawe nagrody. Kurt dopadł się do wiatrówki, strącając drewniane tarcze, Jack realizował się w rzucaniu kamieniem do wypełnionych piaskiem butelek, Aghaton nie miał sobie równych w walce na kije obite na końcach materiałem z miękkim wypełnieniem. Vincent dał popis swoim szulerski zdolnościom ogrywając miejscowych w karty. Przednia zabawa skończyła się zamieszaniem, gdy podpity dowódca straży powalił silnym ciosem swego zastępcę. Rozdrażniony Gomez zebrał graczy i opuścił główny plac, udając się do kwater strażniczych. Tam czekała już umówiona wcześniej handlarka, Natasza. Po kilkunasto minutowym targowaniu udało się ustalić zadowalającą wymianę zgromadzonych gambli. Ciemność zaległa nad ruinami. Czas ruszać na pomoc Zottowi.

Ucieczka

Zgodnie z przedstawionym wcześniej planem, gracze mieli skorzystać z zamieszania, jakie wywoła planowany od dłuższego czasu atak Łowców Niewolników na Bazę Najemników.

Zott otrzymał gryps i był przygotowany do skorzystania z zamętu. Gdy tylko rozległy się pierwsze strzały, z gzymsu opuszczono linę, po której Najemnik wraz z podwładnymi zszedł na dół. Niestety strażnik na wieżyczce zauważył ruch i oświetlił miejsce ucieczki. Próbująca wbiec w ruiny zabójczyni z drużyny Zotta, pada na ziemię, postrzelona w nogę. Gracze szybko decydują się na koordynację działać. Medyk od Zotta oraz Vincent wyskoczyli zza osłon i pochwycili ranną, aby wciągnąć ją za zbawcze betonowe ściany zrujnowanego budynku. W tym czasie Kurt złożył się do strzału, korzystając z tego, że uwaga strażnika skupiła się na uciekinierach. Kula strzaskała reflektor, dzięki czemu ostrzał strażnika nie był celny. Ciężarówka podjechała tak blisko, jak tylko mogła. Kolejny skok. Ukryty Zott rusza biegiem w stronę ciężarówki, podobnie jak reszta drużyny. Ukryty w ruinach Kurt po raz drugi popisuje się kunsztem strzeleckim, ciężko raniąc kolejnego strażnika wychylającego się z górnego piętra. Wszyscy bezpiecznie docierają do pojazdu, który wkrótce niknie w ciemności, żegnany odgłosami walk. Zabójczyni została połatana a rana okazała się niegroźna. Po powrocie do bazy gracze skierowani zostają do nowej kwatery – otrzymanego od Gomeza pomieszczenia w jednej ze zniszczonych kamienic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz