13.08.2010

Barowe Opowieści #6


Czołem! To samo co zwykle? Znajdź sobie wolny stolik i zaraz zaczynamy.

Witajcie! Dzisiejsze Barowe Opowieści poświęcone będą magazynowi „Gwiezdny Pirat”, a dokładniej tekstom Bartosha, które okazały się tamże. Powiem wam coś… ja tam tej gazety nie czytałem, ale słowo „Pirat” nie kojarzy mi się bynajmniej z niczym przyjemnym. Miałem swojego czasu trochę do czynienia z piratami, gdy załapałem się na morską podróż z Miami do Nowego Jorku. O tych bandziorach mogę powiedzieć tylko jedno – po celnym strzale umierają tak samo, jak reszta hołoty, z którą miałem nieprzyjemność się spotkać. W Miami jest taka uliczka, na której latarniach wiesza się chwytanych przez miejscową ludność korsarzy. Nie chcę mieć z tym nic do czynienia, więc o tym opowie sam autor. Ale nie martwcie się. Old Maverick nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Mam dla was kilka niezłych historyjek. Zanim oddam głos mojemu, pożal się Boże, szefowi, posłuchajcie tego:

Siedzący przy automacie z Colą najemnik Syrius pracował podobno kiedyś dla samego Schultza z Detroit. Opowiedział mi wczoraj interesującą historyjkę o pewnym szpitalu.
Link: Miejsce - Szpital Św. Stefana

Mam dla was dwa raporty z sesji, opowiadające o Nixon Town i otaczających osadę ruinach Spriengfield. Łezka kręci się w oku, jak sobie przypomnę tamte czasy.

Link:

[Raport z sesji] Nixon Town - Zagrożenie
[Raport z sesji] Nixon Town – Niewola

Teraz czas na Bartosha. Opowie wam co nieco o tej piekielnej gazecie.


Witam. W szóstej już dostawie gambli chciałbym przypomnieć i wrzucić odnośniki do tekstów mojego autorstwa, które zostały opublikowane na łamach e-magazynu „Gwiezdny Pirat”, które zupełnie darmowo cieszy nasze oczy dzięki wydawnictwu Portal. Oto, co ukazało się na łamach tego pisma:

Scenariusz „Witamy w Federacji, prostaku” pozwoli wam wcielić się w bohaterów zmuszonych do pracy w kopalni jednego z wielmożów. Będziecie mieli okazję zorganizować i poprowadzić inspirowany przez konkurencyjnego szlachcica bunt. Materiał ukazał się w 26 numerze ”Gwiezdnego Pirata”. Rozpoczyna się na stronie 7.
Link: Gwiezdny Pirat #26

Numer 30 zawierał w sobie aż dwa scenariusze mojego autorstwa. Pierwszy zatytułowany „Goło i niewesoło” to rozbudowana przygoda dla doświadczonych graczy, w której przyjdzie zmierzyć im się nie z maszynkami czy mutkami, ale przeciwnikiem równie skutecznym: ciężkim i brutalnym życiem codziennym. Sprawdźcie czy jesteście wystarczająco mocni, aby przeżyć. Odmrożenia i pusty żołądek gwarantowane. Druga przygoda pt „Meteoryt”, a właściwie jej zarys, to typowa misja konwojowania. Tym razem pomożemy chłopaczkom z Posterunku przetransportować niecodziennego gościa z kosmosu. Ufo? Zobaczcie sami. Materiały rozpoczynają się na stronie 25.
Link: Gwiezdny Pirat #30

Organizacja „WasteTrans” to chyba jedno z moich największych perełek, a w każdym bądź razie coś, z czego jestem naprawdę dumny. Jeżeli będziecie mieli parę gambli w zapasie, i chcecie bezpiecznie dotrzeć z Atlanty do NJ lub odwrotnie, to zapraszam na przejażdżkę pierwszym po wojnie międzystanowym autobusem firmy „WasteTrans”. W cenie biletu safari z możliwością upolowania prawdziwego gangera. W stalowej puszce na kółkach nic nie może wam się stać. Opis organizacji od strony 35.
Link: Gwiezdny Pirat #31

Zastanawialiście się kiedyś, jakby fajnie było znowu wrócić do szczenięcych lat? A jakby to było, gdyby owe szczenięce lata przeżywać w poatomowej rzeczywistości w ZSA. Ja się zastanawiałem, i tak powstał ten dodatek. „Dzieciaki w Neuroshimie” to materiał dodatkowy zawierający propozycję zmian mechaniki tworzenia postaci oraz wskazówki dla odgrywania młodych mieszkańców ZSA, a także wiele przydatnych informacji oraz kilka przykładów dziecięcych bohaterów niezależnych. Zapraszam do numeru 32 GP. Strona 19.
Link: Gwiezdny Pirat #32

Korzystając z okazji chciałbym polecić wszystkim czytelnikom aktualny oraz archiwalne numery pisma "Gwiezdny Pirat". Przednia lektura!
Link: Strona "Gwiezdnego Pirata"

W Neuroshimowym fandomie witamy nowego blogowicza. Zapraszam do Sidsona.
Link: Blog Nuklearne Śmieci

To wszystko w 6 Barowych Opowieściach. Zapraszamy ponownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz